11. september 2009 - Nyt webdesign til Prinsens Musikkorps

Prinsens nye ansigt

Efter det første år på posten blev der i begyndelsen 2009 blev der aftalt et møde mellem orkesterchef Henrik Thorngaard og reklamebureauet Proff Art fra Holstebro. Udviklingen i Prinsens Musikikorps var kommet til det punkt, hvor orkesterets mange aktiviter - rent design- og markedsføringsmæssigt - skulle have en rød tråd. Magasin, website, roll ups, plakater, brevlinie osv. var isoleret set udmærkede medier for korpets aktiviteter, men nu skulle der implementeres et nyt design. Det skulle på én gang være i stand til at gengive orkesterets professionalisme og mange nuancer samtidig med det skulle være operationelt, således at korpets medarbejdere fremadrettet selv kunne medvirke til at producere markedsføringsmaterialet via CMS, templates til tryksager osv.

Designlinien blev lagt, og den er nu fastlagt og vil stille og roligt blive rullet ud på de forskellige medier efterhånden som de naturligt skal produceres henover det kommende halve år.

 

proff-art.jpg

 

- Proff Art har på en enkelt og særdeles ukompliceret facon skabt et 'godt fælles ansigt' for Prinsens Musikkorps. Første nummer af magasinet 'PRINSENS' blev et meget flot blad, som vi høstede stor ros for, og vi er netop blevet færdige med anden udgave, som jeg håber, folk vil tage ligeså godt imod, siger orkesterchef Henrik Thorngaard.

 

Se i øvrigt:

 

www.proff-art.dk


« Tilbage